Termeni și Condiții

1.DEFINITII

Termenii si conditiile generale se vor aplica :
- tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre INTAX TRADING SRL, prin intermediul magazinului virtual www.stadlerform.ro catre cumparator si pot fi modificate numai cu acordul scris al ambelor parti. 
- tuturor persoanelor, companiilor sau altor entitati juridice care furnizeaza telefonic sau online informatii personale in scopul achizitiei de produse si servicii prin intermediul magazinului virtual www.stadlerform.ro, al caror demers nu s-a materializat in mod obligatoriu intr-o comanda.

Termenii utilizati vor insemna:

Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Vanzator - societatea comerciala INTAX TRADING SRL, avand sediul social in Alexandria, str. Libertatii, bl. A1-A3, Parter, Jud. Teleorman, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J34/1222/2002, CIF RO14571848, Capital social 10000 RON.
Solicitant – persoana fizica, companie au alta entitate juridica pe numele careia i s-au emis o oferta, o proforma , o comanda nefinalizata.
Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii.
Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

2.DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.stadlerform.ro , Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
2.1 Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
2.2 Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
2.3 Termeni si conditii
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

3.EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
3.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
3.2 Informatiile prezentate pe site-ul vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat; de asemenea, din considerente tehnice, imaginile produselor au character informativ, pot diferi de realitate si pot contine accesorii neilustrate.
3.3 Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4.CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5.DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), niciuna dintre informarile primite de la Vanzator.

De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate aflate proprietatea INTAX TRADING SRL si a Stadler Form Aktiengesellschaft si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului. 

Toate documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a trimite ocazional informatii cu privire la oferte promotionale de tip newsletter, pe adresa de e-mail a Cumparatorului respectiv a Solicitantului. Cumparatorul respectiv Solicitantul pot renunta oricand la primirea ofertelor promotionale STADLERFORM.RO urmand instructiunile de dezabonare primate pe e-mail sau prezentate pe STADLERFORM.RO.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Prevederile acestui punct 6. se completeaza cu prevederile rubricii " Politica de confidentialitate" a site-ului www.stadlerform.ro

Adresa de e-mail pentru raportarea problemelor legate de proprietatea intelectuala este : office@stadlerform.ro

6.TERMENE SI PENALITATI
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

7.FACTURARE – PLATI
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

8.RISCURI SI RESPONSABILITATI
8.1 Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

8.2 Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si a Serviciilor pe teritoriul Romaniei.

9.COMANDA
9.1 Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in termenul legal de 14 zile din momentul receptionarii Bunului/Serviciului, acesta trebuie sa informeze Vanzatorul. In aceasta situatie Cumparatorul va returna Vanzatorului si eventualele cadouri, accesorii si toate documentele care au insotit Bunul/Serviciul.
Costurile pentru returnarea produsului vor fi suportate de catre Cumparator.

9.2  In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa Cumparatorului contravaloarea Bunului, in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata prin Ordin de Plata.

10.ACCEPTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate 

11.GARANTII
Toate produsele comercializate de catre site-ul www.stadlerform.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de STADLERFORM.RO, certificatele de garantie sunt emise de catre INTAX TRADING iar operatiunile de preluare si de livrare a produselor reclamate ca fiind defecte, se vor realiza in conditii de gratuitate.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@STADLERFORM.RO. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12.TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inaintea semnarii de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

13.RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

14.DECLINAREA RESPONSABILITATII
Continutul STADLERFORM.RO a fost alcatuit cu cea mai mare atentie pentru introducerea corecta a datelor si respectarea acuratetii informatiilor. Pot aparea insa diverse erori.

De aceea, Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. 

In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, Furnizorul isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. 

Valoarea maxima a obligatiilor Furnizorului, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este egala cu valoarea produselor incasata de Furnizor de la clientul respectiv. Furnizorul nu poate fi facut raspunzator pentru cheltuielile conexe (transport, comisioane bancare, etc.) sau alte prejudicii cauzate clientului datorita nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a produsului.

15.FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16.LEGEA APLICABILA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

17.INFORMATII PRIVIND DEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv. 

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: 

- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;

- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;

- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie

Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

18.PREVEDERI DIVERSE
Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

PRELUCRARE DATE PERSONALE CONFORM REGULAMENT (UE) 2016/679

Politica de Confidențialitate descrie categoriile datelor dumneavoastră pe care le prelucrăm, modalitatea și scopurile în care le colectăm, în ce situații transferăm date cu caracter personal și diversele drepturi și opțiuni de care dispuneți în acest sens. În același timp, Politica noastră de Confidențialitate detaliază modul în care prelucrăm datele cu caracter personal în gestionarea relației cu clienții.

1. Principii de protectie a datelor

  • Colectarea datelor personale se va face numai in scopurile specificate, explicite si legitime (prezentate la pct. 3) .
  • Datele nu vor fi procesate catre terti intr-o maniera incompatibila cu acele scopuri;
  • În cazul în care intervin actualizări ale datelor transmise, consimţământul rămâne în vigoare până la notificarea Intax Trading în acest sens de către dumneavoastră;
  • Procesarea datelor personale se va face într-o maniera legala, corecta si transparenta;
  • Toate datele personale vor fi pastrate confidential si stocate intr-o maniera ce asigura securitatea necesara;
  • Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terte, decat in cazul in care acest lucru este necesar pentru realizarea scopurilor prezentate la pct 3.;
  • Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea si stergerea acestora, impotrivirea sau restrictionarea de la procesarea datelor, cat si de la dreptul de portabilitate al datelor.

2. Date personale si colectarea lor

Datele pe care le colectam pot include urmatoarele:

  • Datele personale includ toate tipurile de informatii directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana fizica subiect, cum ar fi : numele si prenumele, adresa de e-mail, adresa postala, numarul de telefon mobil sau fix si alte date de contact similare necesare realizarii contactului cu dvs in vederea procesarii comenzilor plasate sau pentru orice alte obiective planificate in relatia cu dvs;
  • Colectam date de logare pentru accesarea contului shop online lntax.ro ;;
  • Colectam prin Google Analtycs date despre dispozitivul dvs. si despre modul in care dvs. si dispozitivul interactionati cu produsele noastre ;
  • Colectam prin Google Analtycs date despre caracteristicile pe care le utilizati, articolele pe care le achizitionati de pe paginile noastre web pe care le vizitati ;
  • Colectam prin Google Analtycs date despre dispozitivul si reteaua pe care le utilizati pentru a va conecta la produsele noastre, respectiv locatie geografica, limba, sistem de operare. Nu se colecteaza informatii despre aplicatii software instalate pe dispozitiv, sau chei de produs.

IMPORTANT: TOATE INFORMATIILE COLECTATE DE GOOGLE ANALYTICS PRIN INTERMEDIUL SITE-URILOR NOASTRE SUNT DOAR LA NIVEL STATISTIC, ELE NEPUTAND FI ASOCIATE UNEI ANUMITE PERSOANE. ESTE POSIBIL CA GOOGLE ANALYTICS SA STOCHEZE INFORMATII REFERITOARE LA IP, DAR ACELE INFORMATII NU NE SUNT DISPONIBILE. NOI PUTEM VEDEA DOAR DATELE GENERATE STATISTICE.

3. Scopul colectarii datelor personale

  • orice comunicare legata de informarea persoanei fizice privind validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile achizitionate de pe magazinul online stadlerform.ro;
  • orice comunicare legata de informarea persoanei fizice privind expedierea postala/curierat de mostre, materiale informative, materiale promotionale;
  • orice comunicare catre persoanele fizice din baza noastra de date legata de trimiterea de newslettere informative si/sau alerte periodice, noutati privind produsele, formulare de feedback, sau alte actiuni sau activitati ale companiei, transmise prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) a persoanei fizice;
  • respectarea obligatiilor legale;

IMPORTANT: De asemenea, acolo unde este cazul sau situatia o impune pentru realizarea scopului definit mai sus (cu titul de exemplu:  expediere unei comenzi, procesare unei comenzi cu plata cu cardul, expedierea de colete cu mostre, materiale informative/promotionale), Intax Trading poate furniza datele cu caracter personal altor companii partenere, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, furnizori de servicii in IT, sau alte servicii similare.  Daca nu sunteti de acord cu divulgarea datelor personale acestor companii, sunteti rugati sa contactati DPO la adresa de email dpo@intax.ro

Informatiile cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

4. Utilizarea datelor personale

  • vom utiliza datele personale numai pentru scopul in care au fost colectate si vom stoca datele doar atat cat este necesar pentru scopurile mai sus mentionat (pct. 3);

5. Securitatea procesarii

Vom procesa datele in mod sigur, vom aplica si mentine masuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale impotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, in mod special atunci cand procesarea presupune transmiterea datelor printr-o retea, atat cat si impotriva oricarei alte forme de procesare ilegala.

Întrebari legate de securitatea datelor personale pot fi trimise catre DPO la adresa de email dpo@intax.ro

6. Accesul si rectificarea sau stergerea datelor personale

  • aveti dreptul de a solicita in orice moment accesul la:  rectificarea, portabilitatea, stergerea sau restrictionarea procesarii datelor colectate;
  • pentru pastrarea datelor personale actualizate, va recomandam sa ne informati despre orice schimbare sau discrepanta;

Consimţământul exprimat va rămâne valabil până la retragerea lui de către dumneavoastră.

Odata ce v-ati exprimat in scris dezacordul, datele dvs. personale nu vor mai fi procesate și se vor lua măsurile corespunzătoare pentru ștergerea oricăror înregistrări cu datele dumneavoastră cu caracter personal.

Consimţământul poate fi retras oricând, în mod gratuit, accesand link-ul de DEZABONARE din footer-ul oricarui email primit de la Intax Trading  sau adresand direct cererea dvs. in scris pe email dpo@intax.ro .

Pentru vizualizarea sau modificarea datelor personale sau pentru a obtine informatii legate de datele personale, precum si pentru pentru orice nemulţumire legată de prelucrarea datelor personale, vă puteţi adresa utilizând adresa de email dpo@intax.ro

Vă reamintim drepturile acordate de Regulamentul General privind Protecţia Datelor 679/2016, inclusiv dreptul de informare, acces, rectificare, de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dreptul de ştergere.

Puteţi să vă exercitaţi oricare din aceste drepturi prin email la adresa  dpo@intax.ro sau  să ne transmiteți o scrisoare semnata si data la adresa Str Rahovei, nr. 52, Loc. Bragadiru. , judet Ilfov. Este posibil să vă cerem să vă dovediți identitatea comunicându-ne o copie a unui mijloc valabil de identificare pentru a ne conforma cu obligațiile de securitate pe care le avem și a împiedica divulgarea neautorizată a datelor.

Vom lua în considerare orice solicitări sau plângeri pe care le primim și vă vom transmite un răspuns în timp util. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți înainta plângerea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – cu sediul în Bd. Gheorghe Magheru nr. 28-30, București, România.

7. Actualizari ale acesti politici de confidentialitate

Cea mai recentă actualizare a acestei Politici de Confidențialitate a fost realizată în luna mai 2018. Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-urile companiei, versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate .

PRELUCRARE DATE PERSONALE CONFORM REGULAMENT (UE) 2016/679

Politica de Confidențialitate descrie categoriile datelor dumneavoastră pe care le prelucrăm, modalitatea și scopurile în care le colectăm, în ce situații transferăm date cu caracter personal și diversele drepturi și opțiuni de care dispuneți în acest sens. În același timp, Politica noastră de Confidențialitate detaliază modul în care prelucrăm datele cu caracter personal în gestionarea relației cu clienții.

1. Principii de protectie a datelor

  • Colectarea datelor personale se va face numai in scopurile specificate, explicite si legitime (prezentate la pct. 3) .
  • Datele nu vor fi procesate catre terti intr-o maniera incompatibila cu acele scopuri;
  • În cazul în care intervin actualizări ale datelor transmise, consimţământul rămâne în vigoare până la notificarea Intax Trading în acest sens de către dumneavoastră;
  • Procesarea datelor personale se va face într-o maniera legala, corecta si transparenta;
  • Toate datele personale vor fi pastrate confidential si stocate intr-o maniera ce asigura securitatea necesara;
  • Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terte, decat in cazul in care acest lucru este necesar pentru realizarea scopurilor prezentate la pct 3.;
  • Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea si stergerea acestora, impotrivirea sau restrictionarea de la procesarea datelor, cat si de la dreptul de portabilitate al datelor.

2. Date personale si colectarea lor

Datele pe care le colectam pot include urmatoarele:

  • Datele personale includ toate tipurile de informatii directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana fizica subiect, cum ar fi : numele si prenumele, adresa de e-mail, adresa postala, numarul de telefon mobil sau fix si alte date de contact similare necesare realizarii contactului cu dvs in vederea procesarii comenzilor plasate sau pentru orice alte obiective planificate in relatia cu dvs;
  • Colectam date de logare pentru accesarea contului shop online lntax.ro ;;
  • Colectam prin Google Analtycs date despre dispozitivul dvs. si despre modul in care dvs. si dispozitivul interactionati cu produsele noastre ;
  • Colectam prin Google Analtycs date despre caracteristicile pe care le utilizati, articolele pe care le achizitionati de pe paginile noastre web pe care le vizitati ;
  • Colectam prin Google Analtycs date despre dispozitivul si reteaua pe care le utilizati pentru a va conecta la produsele noastre, respectiv locatie geografica, limba, sistem de operare. Nu se colecteaza informatii despre aplicatii software instalate pe dispozitiv, sau chei de produs.

IMPORTANT: TOATE INFORMATIILE COLECTATE DE GOOGLE ANALYTICS PRIN INTERMEDIUL SITE-URILOR NOASTRE SUNT DOAR LA NIVEL STATISTIC, ELE NEPUTAND FI ASOCIATE UNEI ANUMITE PERSOANE. ESTE POSIBIL CA GOOGLE ANALYTICS SA STOCHEZE INFORMATII REFERITOARE LA IP, DAR ACELE INFORMATII NU NE SUNT DISPONIBILE. NOI PUTEM VEDEA DOAR DATELE GENERATE STATISTICE.

3. Scopul colectarii datelor personale

  • orice comunicare legata de informarea persoanei fizice privind validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile achizitionate de pe magazinul online stadlerform.ro;
  • orice comunicare legata de informarea persoanei fizice privind expedierea postala/curierat de mostre, materiale informative, materiale promotionale;
  • orice comunicare catre persoanele fizice din baza noastra de date legata de trimiterea de newslettere informative si/sau alerte periodice, noutati privind produsele, formulare de feedback, sau alte actiuni sau activitati ale companiei, transmise prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) a persoanei fizice;
  • respectarea obligatiilor legale;

IMPORTANT: De asemenea, acolo unde este cazul sau situatia o impune pentru realizarea scopului definit mai sus (cu titul de exemplu:  expediere unei comenzi, procesare unei comenzi cu plata cu cardul, expedierea de colete cu mostre, materiale informative/promotionale), Intax Trading poate furniza datele cu caracter personal altor companii partenere, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, furnizori de servicii in IT, sau alte servicii similare.  Daca nu sunteti de acord cu divulgarea datelor personale acestor companii, sunteti rugati sa contactati DPO la adresa de email dpo@intax.ro

Informatiile cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

4. Utilizarea datelor personale

  • vom utiliza datele personale numai pentru scopul in care au fost colectate si vom stoca datele doar atat cat este necesar pentru scopurile mai sus mentionat (pct. 3);

5. Securitatea procesarii

Vom procesa datele in mod sigur, vom aplica si mentine masuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale impotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, in mod special atunci cand procesarea presupune transmiterea datelor printr-o retea, atat cat si impotriva oricarei alte forme de procesare ilegala.

Întrebari legate de securitatea datelor personale pot fi trimise catre DPO la adresa de email dpo@intax.ro

6. Accesul si rectificarea sau stergerea datelor personale

  • aveti dreptul de a solicita in orice moment accesul la:  rectificarea, portabilitatea, stergerea sau restrictionarea procesarii datelor colectate;
  • pentru pastrarea datelor personale actualizate, va recomandam sa ne informati despre orice schimbare sau discrepanta;

Consimţământul exprimat va rămâne valabil până la retragerea lui de către dumneavoastră.

Odata ce v-ati exprimat in scris dezacordul, datele dvs. personale nu vor mai fi procesate și se vor lua măsurile corespunzătoare pentru ștergerea oricăror înregistrări cu datele dumneavoastră cu caracter personal.

Consimţământul poate fi retras oricând, în mod gratuit, accesand link-ul de DEZABONARE din footer-ul oricarui email primit de la Intax Trading  sau adresand direct cererea dvs. in scris pe email dpo@intax.ro .

Pentru vizualizarea sau modificarea datelor personale sau pentru a obtine informatii legate de datele personale, precum si pentru pentru orice nemulţumire legată de prelucrarea datelor personale, vă puteţi adresa utilizând adresa de email dpo@intax.ro

Vă reamintim drepturile acordate de Regulamentul General privind Protecţia Datelor 679/2016, inclusiv dreptul de informare, acces, rectificare, de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dreptul de ştergere.

Puteţi să vă exercitaţi oricare din aceste drepturi prin email la adresa  dpo@intax.ro sau  să ne transmiteți o scrisoare semnata si data la adresa Str Rahovei, nr. 52, Loc. Bragadiru. , judet Ilfov. Este posibil să vă cerem să vă dovediți identitatea comunicându-ne o copie a unui mijloc valabil de identificare pentru a ne conforma cu obligațiile de securitate pe care le avem și a împiedica divulgarea neautorizată a datelor.

Vom lua în considerare orice solicitări sau plângeri pe care le primim și vă vom transmite un răspuns în timp util. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți înainta plângerea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – cu sediul în Bd. Gheorghe Magheru nr. 28-30, București, România.

7. Actualizari ale acesti politici de confidentialitate

Cea mai recentă actualizare a acestei Politici de Confidențialitate a fost realizată în luna mai 2018. Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-urile companiei, versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate .